Välkomna till min blogg och mina snart använda trosor…

maj 24, 2010

Länge har jag gått och funderat på om jag skulle sälja mina använda trosor på nätet. Tanken på att det finns någon där ute som skulle bli upphetsad av min lukt gör mig helt vild och galen. Och jag luktar och smakar väldigt gott – har jag hört. ;) 

Till dig kåta man som gillar hur en kvinna luktar, jag hoppas du hittar en trosa som du skulle vilja att jag blötte ner för just dig….

Titta på de bilder jag lagt upp i bloggen och välj den trosa du skulle vilja att jag använde. Maila till mrsmisfit@live.se namnet på trosorna samt hur länge du vill att jag ska använda dem. Nämn även om du har några speciella önskemål.

Trosorna kommer att skickas i ett diskret kuvert utan avsändare till det namn och adress du uppger.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

